Bereken jouw groei in omzet!
Werkwijze
Per groeidoelstelling, doelgroep, type dienst/product bekijken wij wat mogelijk is, welke offline en online kanalen wij in gaan zetten en beginnen dan met jouw aan een partnerschap.
Het behalen van jouw groeidoelstelling begint met een uitgebreide voorbereiding!
1. Doelstelling en doelgroepbepaling
Welke groeidoelstelling heb jij? Welke data hoort daar bij en wat is qua conversie realistisch?
2. Plan van aanpak
Welke kanalen zetten wij in? Telefonische acquisitie, e-mail marketing, LinkedIn? Of juist alle 3 om bij jouw ideale klant aan tafel te komen.
3. Inwerken van onze accountmanager
Onze accountmanager moeten werken, alsof ze bij jou in dienst zijn.
4. Leads & Afspraken genereren
Wij gaan aan de slag met de gekochte data van jouw ideale klanten voor leads, data en afspraken.
5. Behalen jouw groeidoelstelling
Korte lijken en open communicatie is in onze samenwerking, voor een optimaal resultaat.

Blijven verbeteren
Natuurlijk blijven wij niet stilzitten. Na iedere campagne kijken we samen met de klant wat beter kan, maar ook binnen ons eigen team blijven we verbeteren. Wij besteden dan ook veel aandacht aan commerciële- en producttrainingen. We werken continu aan de optimalisatie van de campagne en doen er alles aan om gesprekken te verbeteren. Ons doel is een langdurende samenwerking tussen jou en ons waarin wij jou structureel ondersteunen en je het werk uit handen nemen zoals jij dat wenst.
Met onze partners creëren wij de perfecte marketingmix

Wij voorzien in een totaaloplossing als het gaat om succesvolle marketingcampagnes. Voor onder andere onderstaande klanten hebben wij succesvolle resultaten mogen neerzetten. Ontdek zelf ook hoe telemarketing het verschil kan maken. Natuurlijk moet je jezelf vindbaar maken voor de klant die jou zoekt. Maar wij maken de afspraak met de klant die jij wilt!